Dag 5 dinsdag 12 juli

12 juli 2022 - Rivière-sur-Tarn, Frankrijk

Vanmorgen werd ik pas om 7.45 wakker. Ik heb heerlijk geslapen. Menno is mee gegaan naar de winkel om brood te galen. Toen we weer terug waren ben ik lekker buiten de tent gaan zitten met een kop koffie. Ik heb mijn bloeddruk metingen doorgestuurd naar de huisarts. Hierna zijn we gaan eten. Menno is weer naar de mini club.

Om 11.30 gingen we onderweg om boodschappen te gaan doen.

Eerst bij de Geant en daar naar E Leclerc .

We waren pas 3 uur later terug. Wat een hel. Boodschappen doen met een man die 30 keer de hele supermarkt door zig zagt en een zoon die je continu in de gaten moet houden en moet waarschuwen. Ik ben kapot en heb heel veel pijn. Lang leve de vakantie. Ook hebben  we vandaag kennis gemaakt met de dochter van de buren (Pim en Carla) Zij heet Roos. Ze heeft 3 zoons Tijn (Rood haar), Sem (donker) en Luuk (blond). Luuk en Sem (9) zijn tweeling. Tijn is 8.

Vanmiddag hebben we een spelletje rummikub gedaan en heb ik een luisterboek geluisterd.

De rest van de dag hebben we rustig aan gedaan. Ik ben nog wel even gaan zwemmen in het zwembad met de kids.

Vanavond was er disco in het restaurant. Menno ging compleet uit zijn dak.

Menno heeft vrienden gemaakt met Luuk, Sem en Tijn. Ze spelen leuk samen.

Lieke vermaakt zich met zwemmen in het zwembad en de rivier.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl